2010-02-18
 16:13:47

Fed up


with this.

Pms, svält och träning. Förkylning och miljöverket.

Det första jag sa idag var att jag inte ville jobba över något alls idag. Men vem kommer och hälsar på? Jo min kompis från Miljöverket och vem fick sitta i möte? Jo jag, åååh tänkte jag. Jag bara orkar inte, jag orkar inte idag.
Men det gick bra och jag fick som vanligt beröm.

Ska dock skriva några rader med rutiner ang två barns allergier, inte mer än så.

Jag känner mig illamående och har ont i muskler och leder. Inledde dagen med Alvedon vid frukosten på jobb och har ingen feber alls nu. Huvudvärken är borta, halsen känns inte längre som en sågfabrik, men mina öron ger sig icke. Jag är ju ett s.k "öronbarn", eller vad säger man? "öronvuxen"? Aja något i den stilen för jag känner mig varken som barn eller vuxen.

Ja mitt kilo börjar lätta som jag gått upp under min lilla period och det börjar kännas lite mer slimmat igen. Åh varför kan inte killar ha detta istället? , Dåligt humör som man knappt har någon aning om var det kommer ifrån och allt det andra?

Nåja, om man skulle ta och dra på sig träningskläderna och sticka till Aktiverum? Emelie hörde av sig tidigare idag och frågade om jag ville simma med henne men det orkar jag inte idag, orkar inte köra bil i stan och sånt så idag är jag glad om jag klarar vägen till Berga för att svettas på gymmet. Mhm, eller så struntar jag i det för att det är lite snöstorm ute. Bestäm till mig förtusan!

Imorgon är det fest och jag ska faktiskt ha med mig min fina pojkvän dit, inte ofta vi drar på fest tillsammans. Det är ganska synd men oftast är det ju jag som festar och han roar sig på andra sätt tillsammans med sina kompisar. Ja vi har ju inte direkt något gemensamt umgänge, dock ganska skönt att inte ha det så att man får ha tid för sig själv och sina vänner.

Haha, aja. Jag älskar dig Jonatan, du är mitt allt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: