2010-02-21
 19:07:30

duktigt


Backade in i en snödriva innan, bra jobbat! Dock första gången jag kört in i något, haha!

Ja iallafall, helgen har varit helt ok. Fredagen vill jag bara inte nämna för jag kommer knappt ihåg något. Ska jag lära er något? Drick inte alkohol under tiden ni bantar, det går endast utför!

Igår var jag tillsammans med Ida och Jonatan inom Väla för att Ida skulle fixa med något. Efter Väla stack vi hem och lagade en super god thaisoppa.
På kvällen ringde min bror och frågade om vi hade lust att komma, ja varför inte? Så vi åkte dit, jag var så himla nyfiken på att se hans nya tatuering. Han har tatuerat en superfin fenixfågel, så detaljrik och så vacker och den borde han vara stolt över.

Jag somnade som vanligt och sedan åkte vi hem, släppte av Ida och körde hem för att sova. Superskönt!

Ja så tillbringade vi vår treårsdag, romantiskt va? Nej men jag tycker inte att det är något.. Liksom, grattis Jonatan för att du orkat med mig ytterligare ett år, eller? Haha, vi är lika kära i varandra annars också. :)

Imorgon är det måndag och en ny vecka och hur känner jag inför det? Nja, en del att se fram emot.. Träning, simma med Emelie,  bio och myskväll med min prins. Träffa Ida och massa annat, lönen kommer ja ni förstår.

Nä nu ska jag ta och läsa ut min bok, har bara några få sidor kvar.
Oj, har glömt att berätta att jag nu har gått ner 7.4 kg, duktigt va? Hihi!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: