2010-02-03
 20:40:35

Djävulspass, check!

Helt slut, fattar ni? Jag är helt jävla slut i kroppen.

Började träningen på löpbandet i väntan på att börja Indoor Walking. Passet är på 45 minuter, inte så länge men den första kvarten är riktigt seg. Klockan gick saakta...
Såg ljuset i tunneln då instuktören sa att "detta är den sista låten!" .... "men den är lång!" Trodde att jag skulle avlida, men jag kämpade mig igenom den sista låten och kände mig helnöjd när jag klev av walkern.


Bestämde mig för att lulla runt lite i gymmet, träna lite ländrygg så att jag inte ska ha så ont, lite ben, rumpa, mage och armar. Medger att jag skulle struntat i det redan efter IW:n , benen skakade av trötthet.

Nu sitter jag här hemma och har precis ätit två hårdkokta ägg så nu är jag mätt. Det var en hel evighet sedan jag åt ett ägg senast och det smakade helt underbart.

..Jag har aldrig uppskattat "vanlig" mat så mycket som jag gör nu.
Ska packa upp väskan och slänga mig på soffan, om en halv timme börjar Outsiders. Kvällens program handlar bland annat om en kvinna som har fobi för feta personer, stackars människa!

Nattiii!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: