2010-02-05
 06:38:59

Bättre

Igår bytade jag ut några måltider pga min yrsel osv.  Istället åt jag havregrynsgröt till frukost, en portion innehåller ca 200 kcal så det kändes ändå ok eftersom min shake innehåller 160 kcal/port.  Ja iallafall och sen till lunch åt jag ugnsstekt kycklingfilé och röd quinoa som mamma hade lagat till mig. Nyttigt och gott!

Nu har jag glidit in på min 3:e vecka när jag endast ätit nutrilett och min ork är skit. Kroppen orkar inte mer just nu och i instruktionerna står det även att man ska hålla på tre veckor, äta "normalt" men nyttigt i en vecka och sedan fortsätta sina nutrilett.

Angående det här med ork det kände jag igår när jag var och tränade. Har tränat nonstop i en hel vecka och det väldigt hårt och kroppen måste verkligen ha en dag att vila på. Med detta menar jag att jag måste se till att kroppen mår bra och inte bara mitt huvud. Jag har blivit så nojig med allt, kollar protein, kolhydrater och kcal på alla förpackningar. Maten jag äter får  inte innehålla varken fett, kolhydrater och så lite så möjligt av kcal.

Tröttar ut er med mitt snack, men nu måste jag kila för jobbet väntar. När jag är på jobb väntar min buse på mig här hemma så ingen träning idag.

Enii


Felicia



Fiin blogg! :D



PUBLICERAT: 2010-02-05, 07:07:29 | URL: http://onlyffelicias.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: