2010-02-23
 06:46:34

Avgörande


Det avgörande momentet imorse var att kolla om jag hade feber.. vilket jag inte hade, skönt! Så det var bara att göra vid sig bli klar.
Mitt huvud hänger icke med idag, det bultar och min hals har nog taggtråd i sig, mina öron susar och värker och lederna i kroppen känns typ svullna. Typiskt, varför ska jag alltid vara halvdålig?

Men men, sitter just nu och äter min mumsiga frukost som idag består av havregrynsgröt, ett hårdkokt ägg, en kopp rykande mullbärste och en apelsin. Vilken höjdarfrukost va? Så mumsigt!

Snart bär det av till jobb, hade väl hellre stannat kvar i sängen men träningen frestar mer och som sagt, jobbar man inte kan man inte träna för hur skulle det sett ut?
Mamma har bokat IW till oss så ikväll ska vi på det igen, längtar en hel del för det är så himla skönt efteråt.

Idag ska jag prova på ett nytt recept som min kollega gav mig, det ska bli en kinesisk köttfärsgryta som barnen tydligen älskar. Det barnen älskar det älskar jag;) !
Det känns så helkonstigt den här veckan eftersom det är sportlov och när det är lov osv så är det så få barn på dagis. Igår var där nog 17 barn när det brukar iallafall minst vara 27 minst.

Och vet ni vad? Jag somnade till Spårlöst igår:'( ..

Jobbet kallar, kram enii



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: