2010-02-01
 14:56:16

After work


Idag kände jag mig lite ur balans på jobb, trött och förvirrad. Precis som jag nämde i ett tidigare inlägg visste jag inte riktigt vad jag skulle laga för mat.
På menyn fick det stå; Kokt falukorv med potatis och pepparrotssås. Mums! Barnen älskar det! :)

Har landat en stund hemma nu fast snart är det dags att åka vidare in till stan igen för att ta mig ett träningspass. Tror faktiskt att jag nämde vad jag skulle göra tidigare idag. Ja iallafall ska jag på Indoor Walking, helvetespass tycker jag. Står still och rör dig, kommer ingenstans.. Lite som spinning, känns lönlöst men satan vad man förbränner!

Och ytterligare en sak som jag redan nämt.. Det här med vatten! Vill ni veta hur mycket vatten jag druckit hittils? 2,3 liter. Inte illa va? Dock har jag återigen varit den som sprungit på toaletten flest gånger idag. Det är det verkligen värt!

Nä nu ska jag tjata lite på mamma så att vi kan åka. Hörs!!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: