2010-02-28
 13:33:53

- 9 kg


Igår gladde vågen mig, jag hade då gått ner 9kg, yeeey!
Men så hade jag och Jonatan bestämt oss för att äta pizza, (sjukt längesedan) vi bakade egen pizza och det är det godaste som finns.. förutom korvstroganoff!

Jag gick upp 1kg på detta, haha! Men det känns gött ska ni veta. Jag älskar detta, min livsstil.
Och idag när jag loggade in på blogg.se såg jag att jag fått en komentar av söta Julia;  Åh vad smal du blivit i ansiktet :)

Man tackar, det är dock som tur är inte bara i ansiktet utan hela kroppen och häromdagen upptäckte jag faktiskt att mina klockor är förstora. GREAT! Likaså alla mina kläder, ännu bättre!

Nu ska jag ut och gå. Hörs!


Julia

Åh jag blir riktigt avundsjuk, jag vet att jag kanske inte behöver gå ner 10 kilo, men fem skulle innebära lycka :) Jag har dock inte orken eller tiden med det :P



PUBLICERAT: 2010-02-28, 19:03:15 | URL: http://cholia91.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: