2010-08-01
 09:13:57

som sagt semester


Nu har det gått två veckor av min semester och nu återstår bara en. Åh, varför är det så skönt med ledighet? Och varför går tiden för fort? Blä!

I veckan har det inte hänt så mycket, jag har bara tagit det lugnt tillsammans med Jonatan och bara myst.

I fredags var det dags att gå på kalas hemma hos min bror och Emelie. Det var riktigt trevligt, det var från båda sidor så att säga.. alltså hennes sida och hans sida. Det var en supertrevlig kväll med god mat och dryck.

Igår var det gille för Affe som har fyllt 50 år. Det var en fest med drag i men jag tog det lugnt med någon cider och bara smutta på lite Mintu. Är faktiskt inte sugen på en jäkla bakfylla, segt att pajja en hel dag som dagen efter.

Nu den kommande veckan ska jag bara fortsätta ta det lugnt, kanske klämma in lite träning också faktiskt. Ska jag vara ärlig så saknar jag alla mina rutiner kring kost osv.. känner bara att nu har jag banne mig semester och jag orkar bara inte tänka på kalorier och kolhydrater, åh fan så tråkigt!

Men nu ska jag kolla lite på tv och sova lite på soffan. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: