2010-08-01
 10:03:21

Rutin saknas


Med en närmare eftertanke så ska det faktiskt bli skönt att börja jobba om någon vecka. Jag vet att jag tidigare skrev att semesterdagarna har gått för fort och att jag gärna är ledig längre, men vem vill inte vara ledig länge liksom?! 
Nåväl jag saknar alla mina rutiner med allt från frukost till kvällsmat, träning och sovtider. Jag är ju en sådan person som måste ha rutiner för att få allt att gå runt och just nu känns det som att jag har tappat grepper lite, att jag är alldeles för mycket på latsidan. Men peppar peppar ta i trä. Nu ska jag ta tag i att byta ut måltider till shakes, dricka mer vatten äta fler sallader samt omeletter. Det här är inte svårt det är bara att börja så flyter allt på.

Nåväl, jag har precis börjat på min plan (gammalt tjat) ; Grönt te, chokladshake och vatten. Till detta har jag en trogen vän i tablettform som ska förlänga mättnadskänslan och det funkar verkligen.

Nu ska jag slappa vidare med ett äpple i handen och kolla på Sommaren med Göran.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: