2010-04-19
 14:56:29

Varför gå när du kan springa?

Här sitter jag, i soffan och är typ död. Min förkylning är på väg att försvinna, dock ska huvudet och öronen envisas och trotsa mig genom att värka. Men jag ska trotsa tillbaka genom att träna ikväll. Pay back bitch!

Dagen har då inte varit rolig, den har varit stressig. Alla mina måndagar är faktiskt stressiga, frukost, plocka undan, handla mat (fem kassar typ), laga mat och sedan diska. Man pustar ut när man sätter sig i bilen för att köra hem. Oh, ah!

Idag när jag var och handlade mat till dagis så komenterade en farbror min vagn (den var överfull), han påstod att jag hade laddat upp för veckan. Jag tittade mig omkring och tänkte "vem tilltalar han?!" Jo det var ju mig han pratade med. Så jag svarade ja och skrattade lite nervöst haha.
Det var en social man för han började babbla på om rödbetor, om att han inte handlat själv på ca 6 månader etc. Herregud, ja han var jätte trevlig men jag hade sjukt bråttom haha. Men jag kom iväg och fortsatte min rush genom ICA Maxi för att sedan slita vidare med mina varor.

Ja, så nu har jag bytat om till träningskläder och funderar på att ta mig en tupplur, eller kanske inte för då kan jag säkert inte sova inatt heller. Velande.

Om man skulle ta något och mätta hungern med?!
Big hug!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: