2010-04-11
 17:33:10

tungpiercing


Otroligt många som har det, speciellt tjejer. Nu trampar jag nog på många ömma tår men jag tycker att det är det fulaste man kan ha. Visst jag har haft hål i tungan.. två gånger. Men under hela tiden undrade jag varför jag hade den äckliga staven i munnen? Skitet bara förstörde tänder och den var bara i vägen när man skulle äta.
Var och varannan lite fjortis har det och jag förstår verkligen inte varför. Varför skaffar man sig en sådan? Det är inte direkt någon status över det?!

Varför gjorde jag det? Jag vet inte, sånt impulsivt. Gjorde det tillsammans med Lina men jag kan ju berätta att den satt inte i längre än några få månader. Usch jag verkligen skäms över det. Tungpiercing är fult och bara förstör, det är fult och skabbigt. BLÄ!

Ursäkta men alla har ju som sagt rätt till egen åsikt. När folk frågar mig om det gör ont osv så avråder jag alltid. Det är inget skit att ha överhuvudtaget. Det är dumdristiga människor som ger sig in i sånt.

Första gången jag pierca min tunga så svullna den upp (vanligt) men den blev blå och slutade aldrig att blöda. Det är farligt. Myten är sann trots att alla piercare nekar det, det är så pass farligt att tungan kan få farliga infektioner samt svullna så mycket att du kvävs. 
Vanligtvis svullnar tungan till dubbel storlek under de första dagarna och den värker men min var inte som den skulle så jag gick tillbaka. Kan ju berätta att som piercat mig tog ut och erkände lite skamset att detta kan hända.

Nä jag är iallafall glad över att jag plockade ut min demon ur munnen, jag avskydde den hela tiden.
Pierca inte er i tungan, ni får en äcklig broskkula kvar i tungan och den är inte allt för härlig ifall man råkar bita sig i den.





Nu ska jag kolla klart på Desperate housewifes!

  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: