2010-04-05
 08:31:32

Trubbel

Igår kom Lina hit för att hjälpa mig att slinga håret.. det blev inte brandgult och inte heller orange utan ännu mer guldigt. Det var inte långt ifrån ett bra resultat men jag är ändå nöjd för det kunde även den här gången ha blivit värre.

Idag gick jag upp såfort jag vaknat, tog tag i en schamponeringstoning och kletade i det i håret, den är typ ljusbrun så detta ska nog bli bra. Så nästa gång det ska slingas så har jag en bättre grund.

Kanske ska berätta lite om min födelsedag?
Jo släkten kom, jag kramades och hade mig. Maten åkte fram, tårtan likaså och sedan blev det lite planer. Det blev bowling med Jonatan, Kevin, Lina och Johanna, hur kul som helst!
Efter så var det hem och ta det lugnt, jag mådde dåligt pga att min förkylning hade blivit sämre och mina öron värkte som aldrig förr. Natti natti för nenni då.

Igår åkte mamma och pappa, jag och Jonatan skjutsade dom till deras vänner som dom skulle resa med och sedan körde vi direkt hem.
Kände att vi behövde något att göra så jag ringde till Lina och det slutade med att hon och Johanna kom hit och slinga hår samt kollade på film med oss. Jag var smart och ställde fram allt skit från helgen, chips, ostbågar, salta pinna och coca cola så att jag slapp se det. Man vill ju inte falla för frestelser. ;)

Idag är det sista dagen på långledigheten, bu! Jag hade ju börjat vänja mig vid detta, tyckte att det satt skönt med att sova utan att vakna av alarmet osv. Imorgon är det tillbaka till verkligheten.

Idag blir det träning, jag ska trotsa min förkylning tillsammans med Emelie. Det blir IW idag, precis som vanlig. Efter träningen ska jag direkt hem till Jonatan och Alma, fixa lite och sedan får vi se vad som kommer att hända. Lina kommer iallafall hit och fikar upp min jordgubbstårta, toppen!

Lite bilder av mina presenter kommer sedan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: