2010-04-21
 06:03:35

tisdagen är förbi

OCH då känns veckan lättare! Jag tycker att tisdagar är grymt sega eftersom det känns så långt till helgen. Men idag är det onsdag och idag är det bara två dagar kvar tills helgen välkomnar oss alla, likaså lönen ;) !

Innan jag somnade igår så tänkte jag lite på det askmolnet och.. det förvånar mig då inte ifall det fortfarande inte är tills vi ska åka till Rhodos, det är min vanliga otur. Jag är en sån otursmänniska. Blir sjuk på fel dagar då jag har saker som jag ser fram emot, saker ställs in pga olika anledningar så just nu förvånar det mig inte ifall det bli på detta sättet också. Men vi får hålla tummarna allihopa.

Idag blir det jobb, precis som vanligt och sedan ska jag hem till hunden direkt. Jag har blivit den som får åka hem först just eftersom att jag slutar min dag tidigast. Så efter att klockan har slagit halv två så rusar jag hem till min ögonsten här hemma och går ut med henne. Sedan ska jag nog träna men vet inte om jag ska ta en lite joggingrunda eller om jag ska inom gymmer eller om jag ska träna efter att jag har träffat Lina. Får helt enkelt se efter vad klockan blir.

Nu måste jag kila, ska sminka mig och lite sånt så att jag inte ser ut som ett monster ;) !
Huggies!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: