2010-04-13
 06:36:39

Tidig morgon

Just idag så känns det precis som att hur mycket klockan än hade varit då jag gick upp så hade det likväl varit för tidigt. Jag behöver sömn nu tack. Jag behöver ledighet nu! Jag känner riktigt hur det kryper i kroppen efter sommaren, vår resa och mina planer ...

Tisdag idag, den segaste dagen, det känns fortfarande som första dagen på veckan. När tisdagen har passerat och vi drar oss mot onsdag känns ett lättnad i huvudet för då är det bara två dagar till helg. Och när fredagen har nått dagens slut (på jobb) så drar man en lätt suck och beger sig hem och dör på soffan i några timmar.

Idag blir det jobb och jag ska även jobba över. Efter jobb ska jag direkt till Aktiverum och träna så hårt att jag knappt vet vad jag heter. Åh så härligt!

Idag ska det lagas pytt i panna med stekta ägg och rödbetor, lovlie! Jag älskar pytt, mums!

Ikväll blir de förändring i mitt hår, spännande. Berättar inte hur eftersom det kan gå himla fel och då sitter jag med tårar i ögonen och surar, haha.

Nåja nu har jag lite att ta i, blanda en shake och klä mig, och sedan väntar bilen på mig så att vi kan köra till jobb tillsammans.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: