2010-04-26
 14:35:34

Strange


Lite trött jag är på min mobiltelefon just nu?! Jag kan inte skicka sms, varför nu detta?
Och varför står det att mina skor har anlänt till Mörarp redan i fredags utan att jag har kunnat få ett AVI? Och varför står det när jag söker på postens hemsida att mina skor har anlänt och att sms-aviseringen har misslyckats?! Jag blir smått galen!

Aja, dagen har gått undan på jobb. Trodde först att jag skulle smälla av då de jävla Maxi påsarna spricker för ingenting, de har blivit så fruktansvärt dåliga! Jag är lite trött på att handla mat, det är stressigt och tungt, undrar bara när min rygg ska bli krum alltså.

Idag när jag skulle betala maten så satt Denise en barndomsvän i kassan och det är alltid lika trevligt, kan ju säga att hon livade upp min dag något.

Sen när jag kom tillbaka till jobbet så var det att fortsätta stressa. Snabbt in med allt som skulle kylas och frysas, slänga in köttbullarna i ugnen, sätta igång vatten till makaronerna och skära upp en sallad. När det väl var lunch så var det bara att sätta sig ner och pusta ut och ta tag i de två resterande timmarna.

Aja, nu ska jag ta och byta om till träningskläder och slänge mig på soffan.
Tja!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: