2010-04-01
 07:00:00

sandpapper i halsen

Igår hällde jag i mig te som aldrig förr i hopp om att det onda i halsen skulle gå över, men icke. Allt har resulterat i att jag har mer ont, nog roligt nu till min födelsedag och allt.

Och jag blir så irriterad för detta pga jag och Emelie skulle simmat idag så nu blir det inte heller av. Det har inte blivit av de senaste gångerna för att det har varit någon som inte har orkat eller för min del att jag har mått dåligt.

Nu ska jag hinka i mig te med honung och klara av dagen led ett stort leende på läpparna på jobb och laga påskmat. Snart är det långhelg som skall innehålla fest och kalas. På söndag åker mamma och pappa till Ungern och då flyttar Jonatan in här tillsammans med mig och min stora farliga hund.

Nu; te och strepsils
Snart; jobb
I eftermiddag; Kolla på skor med Jonatan ( fast det vet han inget om ;D )

ha en trevlig skärtorsdag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: