2010-04-21
 14:55:40

På hemmaplan


Äntligen hemma från jobb igen, skönt. Dagen har gått undan och jag har haft att göra hela dagen.
Idag stod kokt pangasiusfilé, kokt potatis och dillsås på menyn, lovat och tillagat. Barnen tyckte om maten och jag lär tillaga detta fler gånger.
Dock fick inte jag njuta av maten utan jag drack min chokladshake och citronvatten. Måste ju erkänna att jag faktiskt är galet trött på detta nu men det är bara fyra ynka kilo kvar och sedan kan jag nog vara nöjd för då har jag gått net 14 och det är ju inte illa.

Ikväll blir det träning, IW precis som vanligt.
Åh, igår när vi var på IW så var det Mind tema och det var så himla skönt. Temat innebar att man skulle utforma sitt eget pass efter hur din kropp kände för. Men jag tog i mer än vanligt och bara kände hur lugn min kropp blev. Allt som jag har irriterat mig på den senaste tiden släppte och jag kan gå vidare vare sig personerna i fråga vill eller inte. Jag har sagt det förr och säger det igen, jag ska bli mer självisk och börja sätta mig själv i första rum, är det något som jag inte vill göra så ska jag säga nej från början och inte säga ja utan att vilja. Ja, you all name it.

Nu ska jag se om det finns någon smarrig frukt som jag kan blanda i lite youghurt och flingor, sjukt hungrig!
See you!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: