2010-04-14
 19:02:52

new haircolor.


Såhär blev resultatet från gårdagens folieslingning. Det blev ett jätte bra resultat, guldigt och fint. Men jag kände att det inte var ritkigt jag så nu är jag mörk igen, precis som det ska vara.

Efter jobb hämtade mamma mig och vi åkte direkt ut till Familia för att shoppa lite. Jag skaffade mig ett nytt mineralpuder samt en ny borste, välbehövligt och jag är supernöjd. Personalen inne på Kicks är så kunniga och hjälpsamma (på Familia). Det var där jag blev sminkad inför balen och jag var supernöjd den kvällen.







Vi köpte även lite hårfärg, den vanliga så att jag kan använda mina clips. Jag har bestämt mig för att ha den här hårfärgen när jag ska göra nya extencions på CatFlash också och det blir säkert supersnyggt.

Annars har det färgats hår och bara tagit det lugnt, jag är supertrött idag och var överlycklig över att jag slutade tidigt idag.

Just nu sitter jag i soffan med min lilla minilaptop i knäet och kollar på film, Drillbit Taylor. Det är en sjukt rolig film, ja jag gillar den iallafall.

Imorgon är det jobb och träning som står på schemat, härligt. Och snart är det helg, skönt va? I helgen ska jag passa på att träffa Idabästis och Jonatanälskling.








Innan stod jag och kollade lite på mina kort som jag fått när jag fyllde 20 år. Här har vi något som verkligen fick mig att bli varm i hjärtat.

 
gulligt, fick ett superfint armband och mysiga sängkläder.

Nu ska jag ta och se klart filmen och bara njuta av livet. Någon dag kommer det upp bilder på mina presenter, men känner inte att jag orkar just nu.

Adios!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: