2010-04-22
 05:37:50

Några få timmar


Åh, vad trött jag är. Klockan säger tidigt, just nu när jag skriver detta är den 05.30, och jag känner bara; vad gör jag uppe nu? Medans jag sitter här och är sjukt trött tänker jag bara, snart helg, snart helg!!!

Idag blir det som sagt tidigt till jobb. Eftersom att jag och pappa jobbar på samnma dagis så åker vi ju dit tillsammans och idag börjar han 07.00 och jag börjar ju min vanliga tid 07.30 och idag är det min tur att vara där tidigare än jag börjar. Det är inget jobbigt med det för jag sätter mig med en kopp te och dagens tidning och läser den, så det är lugnt.

Idag efter jobb kommer min fina pojkvän och möter mig. Äntligen skajag få träffa dig igen, tiden går långsamt mellan helgerna. Vi är typ vad man kan kalla ett "helgpar", träffas oftast på helgen eftersom vi bor en bit ifrån varandra och han har sin träning och sina vänner och jag har mitt.
Den här helgen blir typ som en liten långhelg för oss eftersom att han kommer hit idag.

Men oj!, nu har klockan börjat springa iväg och nu måste jag fixa mig, ska ju köra om en timme! Ha en underbar dag!


En tjej sa till mig igår att jag var ful, men själv tyckler jag inte att jag har direkt något att klaga på ;D


Jenny

Det viktigaste är ju inte hur man ser ut ,utan hur man är ,men hon som sa till dig att du var ful hon är ful rätt i genom och då menar jag inte hennes utseende utan hennes fruktansvärda elakhet.Men men man får tillbaka det man delar ut.

Kram min söta dotter



PUBLICERAT: 2010-04-22, 10:16:36 | URL: http://enjo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: