2010-04-03
 09:44:07

My b-day

Glad påsk alla och ett stort grattis till mig för idag fyller jag 20 år! Grattis enii!

Igår var det galej här i huset med god mat&dryck samt helt underbara människor.
Tack alla för alla fina presenter och tack för en helt sjukt underbar kväll, jag hade så galet roligt trots att jag inte mådde helt hundra.

Ni vet jag har den där vanliga oturen att bli sjuk inför lite större saker, som studenten då hade jag feber och var genomförkyld, toppen!
I torsdagskväll kände jag att min hud var öm så jag tog tempen, jo jag hade ju 37.9 i temp vilket är ganska högt för mig. Men igårmorse när jag vaknade hade jag ytterst låg temp så det var ju bara att hurra för. Dock var förkylningen värre men så länge det bara är det så är det lugnt så det inte skulle vara vinterkräksjukan igen!

Jag har smittat Jonatan med mina baciller, det är synd om honom för tänk vad han måste härda ut för min skull. Åh han är fantastisk min Jontis.

Här kommer lite bilder från födelsedagsfirandet.


Alla njöt av det delikata måltiden

Emelie och jag planerade lite inför Rhodos.
Jonatan gör peace <3


Ronny, Jonatan och Lina

Skönsång och tal för mig, herregud jag tycker att sånt är så pinsamt, haha!
ser jag inte lite nervös ut?;D



grabbarna grus

Presentöppning

Ballongerna gjorde succé!

ostbågar..ostbågar..ostbågar!!!!!!

Som sagt, succé

Trött och förkyld.

Affe och pappa får avsluta.

Nåja, nu har ni fått se lite vad som hände under kvällens lopp. Dock har ju Lina lite fler bilder som ska komma upp senare. Men tack alla som medverkade, det var superkul!

Och Idag är det ju min riktiga födelsedag och idag är den även påskafton. Det är faktiskt den andra gången i mitt liv som jag fyller år på påskafton och enligt mitt tycke så tycker jag att jag är väldigt unik för det här, haha!
Nu ska jag väcka min bakfulla pojkvän så att vi kan äta lite frukost som jag är supersugen på.
Vid tre kommer släkten. Undrar hur många jag kommer att smitta ner;o ?! Aja, jag återkommer!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: