2010-04-06
 18:00:00

latmask

Jag skulle tränat idag men allt som har med träning att göra har gått emot mig idag, till exempel;
när jag kom till jobb fick jag frågan om jag kunde jobba över och man ställer alltid upp liksom. blev inte av
och när jag skulle boka biljett till IW så fick jag vänta hur länge som helst på svar, fick aldrig svar så jag lade på och provade ett antal gånger senare. jag gav upp!
inte nog med detta, jag har ont i mitt huvud och magen är krångligt (som vanligt) men idag är det för att jag har ätit många bönor och det var för jäkla gott!

Så direkt efter jobb så åkte jag inom Maxi för att köpa lite kyckling. Men jag köpte även Sweeny Todd som jag lullade förbi och kom på att Jonatan ville se den så jag köpte den , en melon och en tidning till mig själv.

Nu har vi sett filmen och nu gör Jonatan mat, det blir kyckling och sallad. MUMS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: