2010-04-29
 20:26:28

Jag lever ett hårt liv


* Utsätter mig för barnbaciueller, men jag avgudar de små liven så det står jag lätt ut med.
* Jag plågar mig själv med vedervärdig mat, men jag tycker resultaten.
* Jag tränar IW,  och snacka om att plåga sig själv. Man blir ju trött ;D!
* Jag bråkar med kärringar vars hunden attackerar, man gör allt för sina älskade.
* Lägger mig för tidigt, vilket resulterar i att jag vaknar för tidigt.

You all name it.




Träningen gick bra, dock kände jag att jag hade mer energi kvar att göra av med så jag fortsatte svettas efter mitt pass. Så jag tog för mig ett löpband och sprang benen av mig. Efter nästan åtta minuter i dog bandet så jag fick börja om igen. Jag joggade senare tills mamma kom ut från sitt pass, behövde varva ner lite.

Nu är jag hemma och känner mig sjukt nöjd.

Emelie ringde precis och frågade om jag och Jonatan ville grilla spett imorgon tillsammans med henne och Robin. Självklart! Alltid så himla mysigt att umgås med sin kära storebror, hans sambo och min helt underbara pojkvän.

Nu ska jag slänga i mig lite mat för magen verkligen skriker nu.
Take care!




Emelie och jag.
bild från min 20 års dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: