2010-04-20
 06:54:26

Jag är på gång!

Den här natten sov jag mycket bättre. Dock känner jag att ytterligare en förkylning är på ingång, typiskt! Den ena avlöser den andra. Strunt i det för nu kan jag inte hålla träningen mer!

Igårkväll innan jag somna far en del tankar igenom mitt huvud. Och jag kände verkligen att vilken toppenliv jag lever, verkligen! Jag har världens bästa pojkvän som verkligen bryr sig om mig och berättar hur mycket han tycker om mig så ofta som man vill höra det (hela tiden). Jag har fina vänner som jag verkligen håller av. Jag har världens bästa familj, mamma,pappa och min bror. Samt Emelie, hon är en av mina bästa vänner.
Och jag har en resa att se fram emot. Träningen gör mig så himla glad. Mina kilon minskar, jag har fortfarande fyra kvar som håller på att försvinna. Vad skönt!
Jag lever det bästa livet men kan leva.
Och när jag låg där i min ensamhet så kände jag, shit vilken enormt rum jag har. Jag har inte riktigt tänkt på det innan och ni som inte har sett det så är det som en liten etta. Kan faktiskt ta bild någon dag¨och visa mitt fina rosa rum. :)

Annars idag blir det jobb och träning, precis som vanligt.
Nu ska jag snabba mig att äta upp mitt äpple och sedan köra till jobb. Hoppas att dagen går undan.
Idag lagar jag rotmos och kokt falukorv, lätt och himmelskt. Barnen gillar rotmos, tro det eller ej ;) !

Bye!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: