2010-04-11
 09:46:59

inte fullt ut

Åh, när jag väl kunde sova och kände att jag ville sova lite längre imorse så fick jag inte det. Min hund väckte mig och behövdegå ut och kissa, det var bara att resa på sig och klappa om henne för hon är ju trots allt superduktig som väckte mig.

Nåja, här sitter jag i köket och känner mig lagom bländad av solskenet utanför, härligt! Funderar på att skaka ihop en shake och dricka den med ett stort leende på läpparna (inte!!!)..

Idag ska jag hämta mamma&pappa, typ i eftermiddag eller något. Jag ska även skjutsa hem Jonatan och städa iordning på mitt rum. Idag blir det inte heller någon träning, mår fortfarande inte helt hundra och det är bara onödigt att slita på kroppen i ett sådant här tillstånd, right?!

Och ja, ni ser en ny design. Jag är inte nöjd men jag pallade verkligen inte mer, varför ska det vara så komplicerat? Devote höjer jag till skyarna för att gör en enkel design! Blä, men nu får den banne mig vara såhär, orkar inte!

Men om man skulle ta en liten Alvedon med den feber jag har kvar och förhoppningsvis ska den väl hjälpa mot mina evinnerliga öronvärk också? Trött på att vara halvdålig till dålig typ hela tiden. Men om jag tänker efter så mådde jag bättre då jag käkade shakes, endast shakes. Tur att jag har börjat med sådana igen då så jag kan leva på topp!

Nu ska jag gå en lite runda med hunden och sedan ge henne mat. Men först ska jag slänga i mig en shake och väcka Jonatan. Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: