2010-04-27
 06:02:03

i riskzonen hela tiden


Gissa vem som är förkyld igen, jo det är jag. Igen! Snacka om att jag är trött på dessa förkylningar. Tur att den här gången känns lite mildare.
Inte nog med en förkylning utan jag är dödstrött, ytterligare en natt med dålig sömn och jobbiga drömmar.

Inatt skulle någon snubbe mörda mig och sen såg han ut som hulken i slutet. Han jagade mig runt i en kyrka och tillslut tröttnade han och rev upp skjortan och där hade han en bomb på sig. Och sen vaknade jag, skönt!

I den andra drömmen så var jag på en strand, faktiskt i Ängelholm. Det fanns stora sköldpaddor i vattnet. Iallafall så var det någon som hade med sig en fet äcklig svart giftorm som inte låg så långt ifrån oss. Dom svingade runt med den stackars äckliga ormen och låtsades som om den var deras bebis eller något. Ja helt sjukt iallafall. Och sen kom den en annan snubbe med någon karaoke grej så där stod vi och skulle sjunga något från Toy Story.
Åh det har verkligen varit en jobbig natt.

Nu är det dags att göra vid sig inför jobb. Ikväll blir det träning precis som vanligt, dock blir det bara jag för att mamma hade lite ärenden.

Hörs allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: