2010-04-06
 06:36:27

Gårdagen i ett

Ni anar inte hur gårdagen bara flög iväg, det var precis som att hela dagen blev snabbsoplad.

Efter träningen åkte jag direkt hem till mina älsklingar, Jonatan och vovvis. Väckte Jonatan, vi åt lite och under tiden som han var ute och rastade Alma så passade jag på att sminka mig och fixa håret. Slog en pling till Lina eftersom jag visste att hon var uttråkad och frågade om hon ville hänga med till Väla och fördriva tiden och självklart ville hon det.
Efter att ha strosat runt på Väla utan att direkt hitta något att köpa med hem så gick vi vidare till IKEA. Vi var hungriga så det fick bli det klassiska, en köttbullemeny. Vi åt så det stod härliga till.
Jag köpte mig en ljusstake, ett ljus som doftar vanilg (klart favorit) och två ramar.

Efter vår lilla tripp så hade jag lovat Lina att hon skulle få fika hemma hos oss så direkt när vi kom hem så dukade jag fram jordgubbstårta, kanelbullar, syltgrottor också praliner som Emelie hade gjort. Tårtan tog slut med inte det andra, det verkar aldrig vilja ta slut. -.-!!

Nåja efter fikan så gick Lina hem och jag tog mig en dusch och sedan var det mys framför TVn. Jag somnade till Legally Blonde, tråkigt sällskap jag är va? Det blev sängen vid 23-tiden och jag somnade nog ganska snabbt till Jonatans fotbollsmatch.

Men inatt vaknade jag och mådde jätte dåligt, jag hade huvudvärk som kändes som en sprängladdning, sjukt ont i halsen, öronen och var alldeles kallsvettig. Väckte Jonatan och vi bytade täcke så att jag fick ett som är svalare
(hans) och jag somnade efter en stund igen.

Och nu, ja hur mår jag nu? Det liksom susar i huvudet och jag är jätte snorig, euw. Det är så fruktansvärt äckligt med en töig näsa tycker jag, jag kan ju knappt dricka te utan att .. jaa! URK!

Idag blir det jobb och sedan hem för att äta och träffa Jonatan och Alma, sedan blir det ett IW pass, fast det beror ju förståss på hur jag känner mig då. Men men, håll tummarna för att jag ska kunna träna.
Annars ikväll blir det Dating in the dark och Desperate Housewifes och sova.

Och förresten;
 så blev håret bra, jag löste allt på egen hand!
 så har mamma och pappa kommit fram till vingården i Ungern
 måste jag ringa och boka IW nu och gå en runda med min sömntuta till hund.

Ha en fin dag!


Lina

Såå gott det var :D tack så mycket för igår :) ring om du har lust att ses nu någon dag i veckan :) annars ses vi på fredag :D <3



PUBLICERAT: 2010-04-06, 12:51:37 | URL: http://metrobloggen.se/linalogiskt

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: