2010-04-27
 06:41:46

frukost som ska ge mig kraft inför den här dagen

Eftersom jag känner mig lite trött och hängig så tänkte jag att jag skulle ta en frukost med fiber, energi, kolhydrater och massa protein. Det fick bli ett stort glas med kallt vatten, ½dl lätt youghurt, en rostad fibermacka med två ägg på, yum! Och det mildrade mitt illamående också, toppen! Nu ska jag bara invänta piggheten.

Orkade inte sminka mig idag med mascara, jag trivs rätt bra som jag är ändå hehe. Men jag bara orkade inte tjaffsa med min långa ögonfransar, dom är så himla jobbiga, klibbar ihop sig, klumpar sig och gör väldigt sällan som jag vill. Jag har provat oändligt många olika mascaror, dyra som Dior och billiga från Isadora, har provat allt mellan himmel och jord men inget funkar så som jag vill.

Nu ska jag kolla lite på TV med mamma och bara ta det lungt, pallar inget just nu haha.


Gammal bild.

Ha det fint!


sara

Älskar din ögonfärg! Gröna är skit fint!



PUBLICERAT: 2010-04-27, 10:54:32 | URL: http://misspinklady.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: