2010-04-12
 20:00:03

extencions


Det är ett beroende, det är riktigt illa. Men hellre beroende av mitt hår än av något annat. Detta är min största drog, haha!

Idag ringde jag till CatFlash för att boka tid för nya extencions, de hade fullt den veckan jag ville eftersom det var balveckan så jag fick tid klockan 15.00 den 31 maj. Härligt!

Det fick bli Catflash eftersom jag är riktigt nöjd med deras insats från förr i tiden och detta är min tredje gång hos dom. Annars har jag haft extencions ett x antal gånger innan, jag kan nog inte ens räkna upp alla gånger på fingrarna för de är nog upp mot 20 snart. Har än så länge lagt ut lite över 15.000 kr på extencions.

Min mamma höll på med det innan men hon vägrar göra det på mig fler gånger, haha! Jag nöjer mig aldrig, men är det någon annan som ska ha så är det bara att säga till ;D!!

Snart är det dags för Svenska Hollywoodfruar, men innan är det Håkans bar. Vilken tönt jag är! Men jag trivs. Anyway, har jag berättat att jag är vän med Anna Anka på Facebook? Jo det är så sant så. Inte för att hon är min idol men mer en rolig grej.


första gången jag hade extencions


typ tredje?


femte?


lite kortare men ännu en gång

nionde gången


o så vidare...




Men aldrig har jag varit så nöjd med mitt hår som när det var naturligt (förutom fägren), här hade jag inga extencions alls. Men jag var också 16 och det är bara 4 år sedan ;D




Julia

Jag vill att du ska ha koooort hår :)



PUBLICERAT: 2010-04-12, 21:08:37 | URL: http://cholia91.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: