2010-04-26
 19:29:31

Ett hårt pass och jag är helt slut


Finns det någon skönare känsla än att vara helt och håller slut efter ett hårt träningspass? Att bara känns tröttheten krypa sig in under huden och bara sätta sig ner och pusta ut. Att bara låta kroppen vila och återhämta sig. Jag verkligen älskar att trötta ut kroppen på det här sättet.

Ikväll är det ryggläge som gäller, hela kvällen exakt. Mamma fixar just nu lite kycklingsallad med fetaost (vadå
?, lite fett måste man ju ha) och jag är super hungrig. Jag vågar vägra en shake ikväll, det är ju mina egna val som gäller och jag vet om det jag skrev imorse men jag kan likväl äta sallad som en shake, right?! Jag äter ju inte direkt en fet äcklig pizza och fyller på fettförrådet. Men jag menar inte att jag ska sluta äta shakes för det gäller fortfarande.

Nåväl, just nu sitter jag i soffan med datorn i knäet och väntar på maten. Snart börjar Håkans Bar och sedan är det Svenska Hollywoodfruar som gäller. Undrar vad Maria Montazami har att bjuda på idag, hon är helt klart min favorit, hon är guld i den här serien. Maria är en äkta och genomsnäll människa som bara vill väl. Det gillas.

Efter lyxlirarna ska jag sova som en stock, det känner jag för idag med tanke på den gångna nattens sömn.
Imorgon är det jobb och träning som gäller.
Och på onsdag ska jag och min fina Jonatan betala resan och sedan ska jag på personalmöte.

Ha det fint och sov gott alla.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: