2010-04-24
 08:14:24

En mail från nelly.se


Åh, så besviken jag blev när jag kollade igenom min hotmail precis. Jag hade fått ett mail från Nelly.se och där stod det att något hade gått fel för det ena paret skor som jag har beställt inte fanns i min storlek länge. Men tur var att det var dom som jag var lite mindre förälskad i så det gjorde ju itne jätte mycket men ändå.

Aja, igår så hämtade Emelie mig efter jobb, vi mötte upp mamma och handlade mat och hårfärg. När vi hade kommit hem kollade jag mina pengar lite och förde över till Jonatans konto så att vi kan betala resan. Men det tar tydligen några dagar innan han kan se det för det är olika banker.
Sen körde jag och hämtade Jonatan i Lerberget och sedan åkte vi till Väla. Jag köpte ett par svarta jeans, typ glansiga från H&M, trots att jag redan hade ett par fast de har inga bakfickor och det saknade jag plus att dom är alldeles för stor nu. :) Köpte även en söt blus och en trekvartsärmad tröja, en söt rosa med lite puffarm. Det blev även ett par nya glasögon, pilot som jag inte har haft tidigare.

Efter Väla stack vi en runda inom Familia och sedan en sväng inom Maxi för att skaffa oss lite fredagsmys.
När vi kom hem släppte vi ut hunden och satte sedan igång en film, det fick bli LA Giggilo och den.. ja filmen hade sin mening men det var typ bara sexscener filmen rakt igenom, Men den hade som sagt sin mening och inget blev som han ville i slutet så han fick precis vad han skulle ha.

Efter filmen somnade jag i Jonatans knä på en skön kudde och sov ändå fram till halv två och då beslutade vi oss för att ta ut hunden (som är så jäkla mörkrädd) men hon vägrade att kissa. Jag blev alldeles nervös för jag ville ju att hon skulle uträtta sina behov utomhus och slippa göra det i nödens lag inomhus. 
Sen somnade jag illa snabbt och vaknade ungefär 07.30 imorse och jag har redan fått gjort lite och sitter just nu med mörk färg i håret eftersom jag hade slingor innan så slits den andra färgen bort så snabbt så man måste fräscha upp håret var och varannan vecka.

Idag är det konfirmtion i Landskrona klockan 12.00, sedan blir det fest där med mat och grejor. Efter det ska vi hem om och rasta vovven och sedan köra till Munka Ljungby för att fira Cecilia och hennes pappa Ronny som fyller 19 och 55 år. Grattis till er båda!

Dagen är fullspäckad och jag kommer nog att sova gott inatt, haha.
Nåväl, nu ska jag plocka undan min frukost och kolla lite TV, sedan ska färgen sköljas ur och sen blir det väl till att göra vid sig inför dagens aktiviteter.

Ha en fin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: