2010-04-23
 05:56:07

en hint utav osäkerhet


Nu har askmolnet spridit sig över Skåne igen och alla flyg är inställda. Det är så sjukt irriterande det här med vulkanen. Idag har jag och Jonatan tänkt betala vår resa men vågar man det? Alltså trots att vi har avbeställningsskydd så är det inte helt säkert att vi får tillbaka alla pengar om askmolnet är kvar och om vulkanen fortfarande är aktiv. Detta suger! Vår resa ska vara betald senast den 9:e maj, kanske bäst att vänta? Beslutsångest. Alltså det förvånar mig inte om vår resa blir inställd för jag har alltid en ren jäkla otur vad det gäller saker som ska hända som jag tycker är roligt. Kolla bara när jag tog studenten, jag hade feber, yey!

Aja, idag är det fredag och snart helg. Skönt att jag bara jobbar 6 timmar så att dagarna inte är så himla långa.

Efter jobb kommer mamma och hämtar mig, vi ska ut till Väla en sväng. Sen efter blir det att sticka hem och invänta tiden så att Jonatan ska sluta jobb.

Tror inte att det blir någon träning idag, orkar inte!

Nu är det dags att sminka sig, adios!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: