2010-04-19
 07:00:08

dumma jag

Eftersom jag sov lite längre igår så fick jag betala dyrt för det inatt. Jag kunde inte sova. Eller när jag kunde sova så var det till och från. Jobbigt sådant! Men det gör bara att jag kommer att sova ännu skönare inatt efter min träning.

Måndag igen, segt. Fredag snart? Det känns alltid lika bra att börja en ny vecka med den tanken, äh det är väl snart fredag.. även då jag vet om att det är en hel evighet tills dess. Men, något som jag inte tänker på är att jag ska uppleva en hel del i denna evighet, snack, träning och goda shakes. Jo det är något som jag halft ser fram emot. Allt det här. Blä.

Snart är det dags att bege sig till jobb för att arbete mina 6 timmar och sedan ska jag köra direkt hem till hunden och gå ut med henne. Efter rundan lär jag hamna på soffan, ombytt i träningskläder för att sedan köra till stan igen för att ta ett träningspass (IW) med mamma. Och jag säger som jag jag alltid annars gör, jag ska träna så att jag knappt kan gå, det känns bäst då.

Nej nu rinner tiden iväg och nu måste jag ta på mig skorna och gasa iväg. Ha en bra dag!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: