2010-04-30
 06:30:24

Djup dröm


Jag drömmer just nu något så vansinnigt mycket och oroligt.

Inatt drömde jag om att jag var hos Elina fast det var i vårt gamla hus i vår källare som var inredd. Hon satt och pluggade medan jag satt och babblade om onödigt vetande. Plötsligt kom Jonatan och sa att jag skulle välja mellan honom och en annan. Självklart valde jag min stora kärlek Jonatan. Så hade han Alma med sig okopplad och det är inte ofta vi har det eftersom hon inte riktigt går att lita på. Så skulle hon hoppa in i bilen för att vi skulle köra hem men rätt som det var stack hon och sprang ut på en stor väg som var innefattade väldigt mycket trafik med skyhöga hastigheter. Vi hoppade in i bilen, jag grät och han körde som en dåre. Då blir det trafikstopp och jag öppnar dörren och springer resten. Kommer fram till något som såg ut som ett litet centrum i en lite stad. Såg en bil som panikbromsade och det smällde till. En helt köttad man låg på marken, inälvorna var utanför kroppen och han var alldeles oigenkännbar. Usch! Några poliser längre fram verkade inte bry sig om det riktigt. Men jag fortsatte att springa i hopp om att min fina hund levde (trodde först det var hon som låg på marken ju) och sedan när jag väl nått fram till poliserna så stod dom och hade något roligt samtal med varandra. En kvinna och en man. Jag frågade var min hund var och då log dom mot mig, torkade mina tårar (båda två?!?!) och sa att Alma var i köket.

Slutet gott allting gott. Förutom den döde mannen men han hade inte sett upp tillräckligt då han korsade vägen.
Men härliga drömmar va? Usch nej.

Drömmen är väl från allt som hänt under gårdagen. Hund (vita pudeln) som rusade ut från Alma från en bil. Att jag sprang hade väl att göra med att jag sprang igår. Polisen för att jag ser polisbilar vid gymmet eftersom polishuset ligger därvid. Ja, den döde mannen vet jag inte men min mamma jobbar på en begravningsbyrå. Haha det där har jag ingen aning om. Den döde alltså. Men det var nasty!

Nu ska jag hitta lite kläder och sedan äta lite frukost. Känner inte alls för att röra mig utanför vårt hus idag för jag känner mig helt slut ch svullen i musklerna, hård träning blir ett hårt liv;) !

Ha en fin dag och även en trevlig Valborgsmässoafton.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: