2010-04-10
 08:26:19

Chokladshake

Ja nu är jag igång igen för att bli av me de få kilon jag har kvar och det lär väl ta ca, 3-4 veckor med intensiv träning. Håll tummarna, jag klarar det för detta är inget svårt alls ;D!

Igår åt vi taccos och det smakade något så underbart, det var så länge sedan. Kommer ihåg att förr när jag var yngre så var det lite fest när man åt taccos, det var alltid en fredag eller lördag.

Min förkylning har börjat ge med sig nu, febern är typ borta, dock har halsen börjat lite igen. Jag tror att det hjälpte en hel del att jag stannade hemma från jobb igår. Jag menar, låter man inte sig vila när man är sjuk så blir man väl typ aldrig heller frisk?!
Hoppas att jag kan börja träna nästa vecka!

Igår skickade min bror ett mms, han har gjort klart sin tredje tatuering. Han har täckt över en som han ångrat att han gjorde med en japansk fisk. Den blev superfin och jag vill se den nu, alltså på riktigt eller vad man säger.. Ska nog höra vad som händer ikväll för turturduvornas del och se om det händer något ikväll.

Imorgon kommer mamma och pappa hem, hoppas att dom har haft en supermysig semester och att de har vilat upp sig. Jag är lite avundsjuk och längtar till min egen med Jonatan, Robin och Emelie.

Nu ska ag dricka upp min shake, koka mig lite te och se på en av filmerna som Jonatan hyrde igår.
Hörs :)


Jonatan terrade mig igårkväll ;(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: