2010-04-26
 06:29:31

breakfast at Jenny's


Eftersom jag har lite dötid innan jobb så passar jag på att slänga i mig en liten frukost. Jag äter en shake som jag är lagom trött på, står mig upp i halsen. Men det ger ju snabba resultat så jag känner mig lagom nöjd när de kryper fram.

Jag har iallafall inte gått upp något från helgens festligheter, snarare gått ner lite.. hur man nu kan göra det när man bara ätit onyttigt?! Åt inte så mycket så det handlar väl lite om mängden man intar.

Just nu funderar jag på om jag skulle ta ett intensivt ryck på en två veckors period med shakes, alltså att bara äta sådant. Det är hårt, det är jobbigt, man suktar efter vanlig mat samtidigt som man äcklas. Naglarna blir sämre och vissa tappar hår men bådera växer ju ut igen i sinom tid. Man blir trött och kroppen är helt matt om man kombinerar diet med träning precis så som jag gör. Man blir allmänt svag.
Detta är en självplågan som tär på en.

Jag känner mig ganska laddad inför detta nu när jag just precis har skrivit allt negativt, konstigt. Men jag blir så jäkla laddad för att jag vet om att jag kommer att gå ner ca; 3-4 kg på den här korta perioden och väger jag mig varje dag så kommer några hektogram gör mig överlycklig. Just nu är det bara några få kilo kvar tills jag har nått mitt mål och ni anar inte hur det känns. Att få komma i mål, eller att vinna en tävling.

Det var inte förrän Emelie igår berättade att hon skulle ta en sådan här period som jag också tänkte göra det. Det är hon som har inspirerat mig till detta för jag trodde inte alls på det innan förrän jag såg hennes resultat.

Nä nu ska jag ta och dricka upp både min shake och mitt te och invänta tiden tills vi ska köra till jobb. Längtar inte alls för idag är jag rysligt trött och har ont i magen efter helgens måltider.





S K Å L ! !


Ha det underbart och så hörs vi senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: