2010-04-20
 15:07:33

blåbärste ovh en rostad macka

.. är det absolut ultimata den här eftermiddagen.

Yrslen är borta men tröttheten hänger sig kvar så ikväll lägger jag mig tidigt så att det kan rätta till sig.

Innan när jag kom hem låg ett brev från H&M i brevlådan. Kuvertet innehöll en check på 50 kronor samt lite erbjudanden och info om dagens och idag är det 10% på valfria varor. Synd att man inte behöver något då.
Tidigare idag på jobb fick jag mitt lönebesked, det innebar lagom lycka. ;)  Den vanliga liksom vid sådana här besked.

Åh det ska bli så skönt att få betalt resan på fredag, att sluta tänka på det. Och resten löser sig rätt väl eftersom jag får tillbaka över 15.000 på skatten, härligt!

Men nu ska jag dricka upp mitt te och kolla på Ghost Whisperer och ladda upp inför dagens förbränning.
Take care.


Träningskläder och te, vilken härlig variation.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: