2010-04-25
 21:06:04

Bio en söndag


Tidigare idag hälsade Robin och Emelie på, alltid lika trevligt. Men idag bestämde vi oss för att gå på bio och se Clash of the titans i 3D. Jag Robin, Emelie, Jonatan och Kevin som är Jonatans kompis bokade biljetter, åt middag och åkte sedan hem till deras lägenhet för invänta bion.

Halv sju började filmen och vi var väl förberedda med popcorn, yum! Det är typ hela bioupplevelsen, popcornen alltså.

Filmen var helt okej, kanske lite väl för långdragen emellanåt. Slutet var bäst, precis som i alla filmer. Dock tyckte jag att det återigen var jobbigt att se filmen i 3D, jag blir så fruktansvärt trött i huvudet. Aja, filmen är sevärd, helt klart.

Jag har precis kommit hem och surar lite över att helgen snart är över, REDAN! Nästa helg får banne mig bli en lugn helg med massa mys med Jonatan, en helt lugn och skön och jag tänker inte ens lyfta ett finger!!

Nu ska jag faktiskt borsta tänderna, dricka lite vatten, ta mig en dusch och sedan hoppa ner i sängen. Dock känns det som att det kommer att bli rejält ensamt och ledsamt. Usch jag saknar dig så mycket Jonatan :( !!!

G'night!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: