2010-04-28
 06:22:50

Befinner sig i mitten på arbetsveckan


Alltid en seg dag, onsdagar.

Har sovit bättre inatt, endast vaknat en gång. Dock har Johanna tagit studenten inatt och det var något konstigt läger. Mitt i drömmen kom Julia och hennes kille. Har du skaffat kille Julia;) ?

Aja, öppning idag och jag känner att klockan är för lite, hade velat ligga kvar. Det var hemskt att vakna till alarmet imorse, skrämde skiten ur mig och det kändes inte alls roligt.

Idag blir det jobb till ca, 13.30-14.00 precis som vanligt, sedan kommer Jonatan my darling och hämtar mig för idag ska vi betala vår resa. Det blev något krångel sist, det var några bankdagar osv så vi betalde aldrig resan i fredags. Det ska iallafall bli skönt att få det överstökat, det enda som kvarstår nu är att fixa nytt pass till oss båda. Men eftersom det har blivit mycket utgifter den här månaden så tror jag att det faktiskt får vänta till nästa lön. Jag är inte pank men det är liksom inte heller någon brådis så det kan lika bra vänta.

Annars ikväll är det personalmöte, 17.30 börjar det så idag hinner jag tyvärr inte träna, hur gärna jag än vill men jag träffat hellre min prins och avnjuter någon timme på Väla tillsammans med honom än svettas på ett gym.

Nu är det inte långt kvar tills vi åker, idag är det 53 dagar kvar, eller om det är veckor att räkna i så är det endast 8 veckor kvar. Vill inte tänka månader, det känns längre, två månader. En månad känns som en hel evighet, hur känns då två liksom?

Men men, nu ska jag slänga i mig en shake eller något och sedan köra till jobb.


Så hett när man skelar, tycker ni inte det. Haha!



Adjöö!


Julia

Haha ne det har jag inte, vad jag vet :O Men du kan ju berätta hur han såg ut så jag vet vad jag ska leta efter ;)



PUBLICERAT: 2010-04-28, 11:04:00 | URL: http://cholia91.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: