2009-12-08
 16:51:45

Tro och tvivel proper

Hur underbart är det inte när Håkan Hellström skrålar sönder högtalarna? Jag ska säga er att det känns helt fantastiskt, han är min absoluta räddare i nöden.

Direkt efter jobb när jag kommit hem planerade jag att städa mitt typ enorma rum och packa två små väskor. En vardera till träning och en med liten kläder inför helgen då jag och min pojkvän ska på en miniweekend i Göteborg.
Men just nu känner jag inte för att göra något pga den eviga värken i ryggen som aldrig vill avsluta.

Ida krossade min dag idag. Nej skämt och sido men faktiskt blev jag jätte ledsen då hon ringde och sa att hon inte kunde träffas för att hon ska åka iväg och jobba. "Ja men jag kommer hem på fredag" Men det hjälps ju inte för jag åker då och kommer hem på söndag. Jag saknar dig min bästa vän, så innerligt!

Nej mina vänner nu ska jag faktiskt ta och göra lite nytta och börja med mina planer. Kanske jag till och med åker och tränar?... om ryggen tillåter!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: