2009-12-10
 06:00:48

Torsdag morgon


God morgon alla morgonpigga! Lika pigga som jag är?

Jag var duktig igår. Jag började med att damma mitt rum, det gick snabbt! Varför gör jag inte det oftare, det tar högst tio minuter. Damsugning blev de inget av för att min superduper snälla mamma ska damsuga hela källaren idag, snällt va? ;)
Efteråt tog jag tag i packningen och herregud vad jag har beslutsångest! Nåväl, jag tryckte ner så mycket jag kunde och under tiden mycket väl påmind om att jag endast ska vara borta två nätter. Pappa kom ner en runda och undrade hur allt gick, jo sa jag hur skulle jag klara en vecka med en sådan här liten väska? Han bara skrattade, öpnnade min garderob och påstod att jag hade så mycket att välja mellan.
Ja kläder är jag inte fattig på, hela min garderob är proppfylld och nu har jag även lyckats proppa en byrå full. Vadå? Man ska väl ha valmöjligheter? 

Aja, nu måste jag lägga på en högre hastighet för snart väntar jobb.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: