2009-12-28
 17:45:01

Olust


Har inte haft något intresse för min blogg på länge. Jag har faktiskt umgåtts med vänner och min fina pojkvän, jag har ett mer rikt liv.. om man kan säga så!

Känner mig lite smått depp. Min fina pojkvän har åkt till Prag med sina kompisar och det känns så himla jobbigt att vara så jätte långt ifrån dig.. Jag menar, det är ju flera mil från mig... Och landet sägs vara farligt, alltså brott osv.

Usch jag bara längtar tills dessa 7 dagarna är förbi!

Annars idag har jag fördrivit tiden med att åka till jobb som jag fick gå hem från igen. Stack inom Familia för att lämna tillbaka en klänning som jag inte trivs med. Hem om, Sara kom hit och vi åkte direkt till stan för att köpa oss varsin biljett till festen på The Tivoli som vi ska infinna oss på när det nya året ska firas.
Det blev shopping och sedan åkte vi för att handla mat till nyår.

Nu sitter jag i min ensamhet och väntar på att Annie ska komma hit och  kolla film med mig.

Faktiskt har jag fortfarande ingen lust att skriva mer här, jag gjorde det mer för att visa att jag lever.
Usch, jag saknar Jonatan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: