2009-12-13
 18:18:26

Något helt magiskt


Jag älskade Göteborg, jag älskade spänningen innan jag satte mig i bilen. Jag älskade att ha min spralliga pojkvän brevid mig på motorvägen ganska uttråkad. Jag älskade att bli störd av en kamerablixt under tiden jag höll foten stadigt på gasen, 110 och 120km/h.
Vi höll ihop tillsammans du och jag på motorvägen, vi susade förbi vindmöllor, Ullared och en massa olika bilar med andra människor inuti med andra destinationer som slutmål. Jag älskade högt din lugnade röst under min eländiga stress i kroppen av att kunna ta sig fram i rusningstrafik i Göteborg centrum och det ständiga letande av hotellet.
Jag älskade att vandra in på Hotellet med spända steg, hur skulle rummet se ut och vad kommer helgen att bjuda på? Jag till och med älskade hissen så mycket som jag hatade den i väntan på att ta sig upp till eller ner från rummet.
Jag älskade hela resan till Göteborg tillsammans med min underbara pojkvän Jonatan. Du är helt fantastisk och helt underbar. Du är allt jag kan tänka mig och den enda som snurrar runt i huvudet på mig. Du är det bästa jag kan få. Jag älskar allt när du är mig nära.

Den vackraste stunden i livet var den tiden då du kom.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: