2009-12-09
 05:48:19

Lussebak

Godmorgon!
Klockan är 05.34 och jag är uppe i god tid. Idag ska vi öppna dvs klockan 07.00 så det gäller att gå upp i tid för att slippa stress.


Idag ska det bakas lussebullar, jag kan redan känna doften, smaken och känslan. Snart är julen här!
Medan barnen bakar ska jag ägna mig åt en mustig tomatsoppa, gott va?!

Efter jobb har jag lite att ta tag i:
Träning - ett måste nu när ryggen mår lite bättre!
Städning - nu när jag inte är ensam hemma!
Packa - ja annars har jag väl inga kläder i Göteborg?!

Men då är den stora frågan.. Vad ska jag ha med mig för skor och kläder? Ex, jeans, leggins/tihgts, klänningar, kjolar, blusar, skjortor, tröjor. Ska jag ha med mig eget badlakan?
Stora frågor till en lite tjej, ;) !

Dax att kleta på smink och packa träningsväskan.
Later!


Jag innan Champagnesafarin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: