2009-12-31
 10:09:37

I väntans tider


Sitter vid mammas stationära och tar det lugnt med massa kladdig färg i håret, dislike!
Känner att jag har en del att göra och ställa ordning. Förbereda maten, köpa nytt hårspray, fixa mig osv.

Sitter just nu och lyssnar på lite go´ musik och kollar runt på en massa lägenheter. Tycker att det är på tiden att jag och Jonatan skaffar oss eget.  Det enda som kvarstår är att allt ska bli bra på mitt jobb, dvs att jag snart får det som tills vidare anställd. Det är så mycket med den ordinarie kocken som är sjukskriven och hon ska inte komma tillbaka så det är ju mitt säger chefen men det är så mycket att gå igenom med fack och försäkringskassor. Men så länge jag inte har det på papper kan jag inte skaffa eget boende tillsammans med min kärlek.

Haha, jag måste bara berätta en rolig sak. Jo jag och Jonatan har i februari varit tillsammans i 3 år, faktiskt 3 helt underbara år. Hans familj tjatar på oss om att vi ska förlova oss. Ja det spelar ingen roll för oss två, jag menar man blir inte mer kär för det. Ja dom är gulliga, där märks det ju att dom tycker om mig en del eftersom dom vill "behålla" mig ;) !

Nä nu ska jag få färgen bortsköljd, ska även passa på att ta en dusch och sedan göra vid mig lite så att jag är i god tid med allt. Kajsa, Sara och Annie anländer vid 17-tiden och då ska det lagas mat!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: