2009-12-09
 17:33:58

Från healing till naglar

Skulle inte tränat, ryggen är värre igen.

Pratade med min kollega idag och vi ska prova med healing av min rygg. Hon sa att det antagligen är en slags oro som slagit sig ner i min rygg. För er som inte vet kan sådant hända.
Jag har provat på healing några gånger och det är en mäktig känsla.

Och en sak!
Ni som följt min blogg förut vet att jag sagt att jag aldrig mer ska göra akrylnaglar fler gånger. Men jo jag har ändrat mig.. Kanske jag ska fixa sådana igen?  Mina naglar är så svaga och knäcks hela tiden, jag vet inte varför men det kanske har med att göra att jag använder mina händer så mycket i mitt arbete. Vad tror ni?
Jag tror nog att jag ska boka en tid, blir galen på detta!
Eller... om jag gör gelénaglar? Vilket är bäst? Måste kollas upp!


Vad tycker du är bäst?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: