2009-12-30
 12:08:07

Dagen före årets slut


Ännu en ledig dag från jobb, faktiskt betald ledighet. Så ni som klagat över mitt jobb kan hoppa och känna er avundsjuk för mitt jobb är då way mycket bättre än ett kvällsjobb på en fancy restaurang med stress och otrevliga gäster.
Mina små änglar äter som aldrig förr och berättar för mig varje dag att detta är den bästa(ste) maten i hela världen!

Måste bara berätta att jag är på G igen för min blogg, har varit totalt off hela jag den senaste tiden. Det har varit mycket med allt kan jag säga. Alla har väl perioder i sitt liv då man knappt orkar resa sig ur sängen.

Igår Hittade jag en klänning att ha på mig på nyårsafton, den var liksom.. vad säger man? The one?! Det är den verkligen. Så jag tänkte, att till den skulle jag använda strumpbyxor (självfallet) och min bolero med svarta paljetter. Och om mina rosa barbieskor hunnit komma  ska jag ha dom till. Tror faktiskt att det blit toppenfint!

Så just nu i detta skede sitter jag och väntar på att postbilen ska komma och dimpa ner en lapp till mig i vår brevlåda. Så nu tycker jag att ni ska hålla tummarna med mig att skorna ska komma idag!

Men ska städa lite nu inför morgondagen- Hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: