2009-12-30
 15:50:49

Års resumé


Vart tog detta året vägen?
En liten sammanfattning i bilder.

1.
  2.  3.  4.  
 5.  6.  7.  8.  
9.
 10.  11.  
12.

1:
Det nya året invigdes med goda vänner
2:  Firade 2 år med min kärlek!
3: Fyllde 19
4: Vad vore en bal på slottet?
5: Alla studentfesterna
6: För vi har tagit studenten!
7: Började jobba. Hela sommaren innehöll fester.
8: Jonatan badade hunden efter att vi varit på stranden.
9.  Halloweenfest
10. Blev en del fest
11. Ida bästis och jag skålar för Johanna som fyllt 18
12. Jag precis nu. Tycker att det är lagom skoj att städa!


Okej folks, jag har missat en hel de i bilder på bloggen men det är såhär att jag sitter på min laptop och här har jag inte allt som jag önskar, lite på min dator och en del på mammis dator.

Vi hörs, nu ska jag städa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: